rindu pada yang tak sudi

Bukan hanya itu semenjak lahir aku tahu kau milikku. Kau begitu bermakna buatku kerana kau adalah pertama dan terakhirwalaupun kini kau menjauhkan diri dariku.


Tak Ada Lagi Tawa Dihari Hariku Kecuali Tentangmu Kiriman Dari Pernah Ada Berbagirasa Yangterdalam Quote Poetr Kutipan Bijak Kata Kata Kutipan Dalam

Tak guna ku merayu Jika orang tak sudi Hanya menambah pilu.

. Lagu populer dulu dan masih didengari hingga kinikata kata yang indah dan sedap didengari. Di dalam hati Lebih baik aku pergi Daripada ku dihina dengan kata-kata Ku sedar diri ini Tak sepadan denganmu Aku sekadar teman Waktu kau memerlukan Dan bila kau dah bosan Lalu aku kau singkirkan dengan tiba-tiba Sampainya hatimu Akan. Hatiku tersentuh menghilanglah ego kukuh.

Tak guna ku merayu jika orang tak sudi Hanya menambah pilu di dalam hati Lebih baik aku pergi daripada ku dihina Dengan kata-kata Kusedar diri ini tak sepadan denganmu Aku sekadar teman waktu kau memerlukan Dan bila kau dah bosan Lalu aku kau singkirkan Dengan tiba-tiba sampainya hatimu Akan kuteruskan hidup ini Walaupun diri ini. Aku berdiam selama sewindu menahan rindu. Stream Slash - Rindu Pada Yang Tak Sudi by Aemy Helmi on desktop and mobile.

Kau sentiasa ada bersamaku bila ku memerlukan. Rindu Pada Yang Tak Sudi Tak guna ku merayu jika orang tak sudi Hanya menambah pilu di dalam hati Lebih baik aku pergi daripada ku dihina Dengan kata-kata Kusedar diri ini tak sepadan denganmu Aku sekadar teman waktu kau memerlukan Dan bila kau dah bosan Lalu aku kau singkirkan Dengan tiba-tiba sampainya hatimu Akan kuteruskan hidup ini. 7837 likes 1 talking about this.

Rindu pada yang tak sudi. Rindu pada yang tak sudi. Runtuh iya runtuh karena ditemani air mata jatuh.

7344 likes 2 talking about this. Kau yang mengajarku segalanya. Online hören und neue Empfehlungen holen - nur bei Lastfm Online hören und neue Empfehlungen holen - nur bei Lastfm Wird über Spotify absgepielt Wird über YouTube absgepielt.

Discover more music concerts videos and pictures with the largest catalogue online at Lastfm. Usah dirayu pada yang tak sudi Janganlah dinanti pada yang telah pergi Hanya luka lamakan berdarah kembali Kini kecewa tidak terkata Mengapakah itu disebut lagi korus Apalah yang hendak di kata Sudah suratan takdir yang menentukan Oohohinilah ragam manusia Manis di bibir pandai bermain lidah Berputar-putar membelitkan kata-kata Hanya linangan air mata yang. Rindu Pada Yang Tak Sudi - Slash Official MV - YouTube.

Bukan milik dia dia ataupun dia. Stream songs including Terlerainya Ikatan Cinta Awangan Akal and more. Playing via Spotify Playing via YouTube.

Kau begitu bermakna buatku kerana kau adalah pertama dan terakhirwalaupun kini kau menjauhkan diri dariku. Tak guna ku merayu jika orang tak sudi Hanya menambah pilu di dalam hati Lebih baik aku pergi daripada ku dihina Dengan kata-kata Kusedar diri ini tak sepadan denganmu Aku sekadar teman waktu kau memerlukan Dan bila kau dah bosan Lalu aku kau singkirkan Dengan tiba-tiba sampainya hatimu Akan kuteruskan hidup ini Walaupun diri ini tiada di sisi. Kau menatap dengan tajam.

Finde Songtexte zu Slash Rindu Pada Yang Tak Sudi und suche nach Slash. Provided to YouTube by One Stop MusicRindu Pada Yang Tak Sudi SlashRindu Pada Yang Tak Sudi 1996 Rock Records M Sdn BhdReleased on. Kau yang pertama dan terakhir.

Bukan tajam melainkan teduh bukan itu bukan teduh. Lirik Lagu Rindu Pada Yang Tak Sudi - Slash Tak guna ku merayu jika orang tak sudi Hanya menambah pilu di dalam hati Lebih baik aku pergi daripada ku dihina Dengan kata-kata Kusedar diri ini tak sepadan denganmu Aku sekadar teman waktu kau memerlukan Dan bila kau dah bosan Lalu aku kau singkirkan Dengan tiba-tiba sampainya hatimu. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud.

Kau begitu bermakna buatku kerana kau adalah pertama dan terakhirwalaupun kini kau. Listen to Rindu Pada Yang Tak Sudi by Slash 710 Shazams. Listen to Rindu Pada Yang Tak Sudi by Slash on Apple Music.

Playback options Listening on Switch Spotify device. Listen free to Slash Rindu Pada Yang Tak Sudi Terlerainya Ikatan Cinta Awangan Akal and more. Lyrics for Rindu Pada Yang Tak Sudi by Slash.

Read about Rindu Pada Yang Tak Sudi from Slashs Rindu Pada Yang Tak Sudi and see the artwork lyrics and similar artists. Terlampau beku ditambah deru angin. Aku tetap merinduimu walaupun kau tidak sudi lagi.

Rindu Pada Yang Tak Sudi.


Quotes


Pin Page


Cakrawala Jingga Diujung Langit Kata Kata Indah Kutipan Terbaik Kata Kata


Jika Orang Sudah Tidak Sudi Apa Lagi Nak Ditunggu Bawa Haluan Sendiri Dari Hati Sakit Dan Merana Baik Berundur Diri Indonesian Quotes Quotes Movie Posters


Birrulwalidain S Instagram Post Tidak Boleh Memanfaatkan Kebaikan Orang Yah Anda Punya Kata Kata Indah Kata Kata Bahagia Kutipan Persahabatan Terbaik


Pin On Tausiyah Cinta


Memilih Teman Kutipan Agama Kutipan Doa Pelajaran Hidup


Pin By Pensil Langit On Places To Visit Movie Posters Places To Visit Visiting


Pin By Mohd Ubaidi Abdullah Zabir On Dunia Akhirat 4 Quotes Lockscreen


Step By Faith Penjahat Merindukanmu Penyakit


Follow Catatancintamuslimah Follow Catatancintamuslimah Ada Rasa Yang Tak Bisa Di Jelaskan Oleh Kata Rindu Bukan Per Instagram Posts Instagram Words


Pin By Prass794 On Kutipan Buku Kutipan Buku Canda Buku


Meskipun Kamu Jauh Namun Aku Senantiasa Merasakan Keberadaanmu Yang Begitu Dekat Setiap Saat Yang Ada Dalam Hati Dan Pikiranku Hanya Puisi Ungkapan Kata Kata


Pin On Kata Senja


Pin On Lillah


Pin By Nury On Kata Bijak Puisi Curahan Hati Kata Kata Bijak Bijak Kutipan Agama


Be Positif Kata Kata Indah Kata Kata Motivasi Kutipan Pelajaran Hidup


Pin By N Purwaningsih On Salafy Kutipan Motivasi Motivasi Kutipan Agama


Pesan Bonda Menyiarkan Di Instagram Lihat 6 748 Foto Dan Video Pada Profil Mereka Pedas Periodic Table Save

Comments

Popular posts from this blog

tapak gajah rumah

tiket kapal terbang murah ke sabah

enola holmes tewkesbury